Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies.
Прийняти

Рекордний рік для бренду Volkswagen Комерційні автомобілі

20.03.2018.

За підсумками 2017 фінансового року бренд Volkswagen Комерційні автомобілі продемонстрував найкращі показники обороту, прибутку від основної діяльності та рекордні цифри продажів. У поточному році бренд також підтримує взятий успішний темп та продовжує активно працювати над закріпленням свого стратегічного положення у таких актуальних у майбутньому сферах, як електрична мобільність, дигіталізація та мобільні онлайн-сервіси, а також освоює нові ринки.

У минулому році бренд передав клієнтам в усьому світі близько 498 000 фургонів, мікроавтобусів та пікапів (2016: 478 000; зростання на 4,2%). Оборот зріс до 11,9 млрд. євро (2016: 11,1 млрд євро; +7,1%). Результат основної діяльності склав 853 млн. євро (2016: 455 млн. євро; +87,6%). Прибуток від основної діяльності зріс на 7,2 відсотка (2016: 4,1%).

Голова правління бренду Volkswagen Комерційні автомобілі, д-р Екхард Шольц (Dr. Eckhard Scholz) відзначив: «Це найвищий результат за всю історію нашої компанії». Дохід та рекордні обсяги поставок стали не лише ідеальним продовженням успішного 2016 року, а й визначили напрямок стратегічної переорієнтації зусиль бренду. Покращення результатів було обумовлено коефіцієнтом прибутковості, обсягами продажів та коливаннями обмінного курсу.» «Наша багаторічна боротьба за закріплення результатів, оновлення модельного ряду, інвестиції у нові засоби виробництва та у новий завод для виробництва Crafter принесли свої плоди», - підкреслив пан Шольц.

Керівник бренду особливо наголосив на тому, що ключем до успіху є збереження орієнтованості на клієнтів. «Ми пропонуємо клієнтові реальну додану вартість для реалізації його робочих задач, моделі бізнесу та повсякденної діяльності. Питання, важливі для наших клієнтів, належать і до нашого порядку денного». У якості прикладів д-р Шольц навів розробку нових моделей у рамках діалогу з клієнтами та консультаційну раду покупців, яка визначає напрямки розвитку цієї сфери. На даний момент клієнти, що працюють у сфері торгівлі та логістики, проводять практичні випробування готової до серійного виробництва моделі e-Crafter, початок продажів якої запланований у Європі на вересень 2018 року.

Поставки клієнтам
У 2017 р. бренд Volkswagen Комерційні автомобілі реалізував клієнтам в усьому світі 497 894 комерційні автомобілі з лінійок Amarok, Caddy4, Crafter і T6, або на 4,2% чи 19 920 автомобілів більше, ніж у попередньому році (477 974). Зростання майже на 20 000 автомобілів - серйозний результат, завдяки якому бренд встановив новий рекорд за обсягами продажів. Д-р Шольц окремо підкреслив, що новий Crafter «ще не повністю реалізував свій потенціал», оскільки він стане доступним в усіх його модифікаціях на ринках Європи влітку 2018 року.


За модельними рядами обсяги поставок розподілились наступним чином:
• 206 100 автомобілів модельного ряду T (198 600; +3,8%)
• 165 900 автомобілів модельного ряду Caddy (162 400; +2,2%)
• 78 900 автомобілів модельного ряду Amarok (69 200; +14,0%)
• 47 000 автомобілів модельного ряду Crafter (47 900; -1,8%)


У Європі було продано 373 160 автомобілів бренду (2016: 363 656; +2,6%). Частка моделей Т6 та Caddy у своїх сегментах сягнула 20 відсотків. З метою завоювання інших ринків на додачу до традиційних європейських бренд робить ставку на послідовну інтернаціоналізацію шляхом налагодження дрібновузлового складання на заводах у різних країнах. Зокрема, у 2017 року на мультибрендовому заводі концерну з дрібновузлового складання в Алжирі розпочалось виробництво Caddy, в Еквадорі почали випускати Amarok.

На даний час тривають перемовини з китайським партнером JAC. На думку пана Шольца, подальше розширення подібної кооперації неминуче: «У багатьох справах без партнера не обійтися».

Обсяги виробництва на заводах
У 2017 році сукупні обсяги виробництва на заводах у Німеччині та Польщі сягнули рекордного показника - 494 511 автомобілів, зростання склало 16%. На головному заводі марки у Ганновері було виготовлено 200 800 екземлярів T6 та Amarok. Востаннє такий результат цей завод демонстрував 44 роки тому. «Я дякую колегам, які провели на конвеєрах багато додаткових змін», - сказав пан Шольц.
Збереження високого попиту на всі модельні ряди позитивно впливає на рівень зайнятості на всіх заводах. Зокрема, на заводі у Ганновері у період з липня 2017 року по березень 2018 року 768 робітників, що працювали на тимчасовій основі, були включені до постійного штату.

Майбутні напрямки діяльності
«Електрична мобільність, дигіталізація та мобільні онлайн-сервіси дають нам шанс адаптувати наш досвід і традиції до вимог майбутнього і створити ефективні, успішні та економічні моделі ведення бізнесу для наших клієнтів», - сказав Голова правління. Зміни стають дедалі помітнішими і ззовні. До них, наприклад, належать вихід на ринок моделі e-Crafter або реалізація проекту «Міська логістика», у рамках яких компанія спільно з містом Ганновер, що є столицею Нижньої Саксонії, та університетськими дослідними організаціями провела дослідження теоретичних моделей та взяла активну участь у створенні умов для міської мобільності майбутнього. Цілком очевидно, що транспорт, який використовується у межах міста для надання послуг з сервісного обслуговування і транспортування товарів, має поступово замінюватися на електричний задля забезпечення максимальної екологічності.

Пан Шольц прокоментував: «Разом з нашими клієнтами ми працюємо над електрифікацією певних типів комерційних автомобілів, розрахованих на використання в містах. Але електропривод підходить далеко не для всіх цілей. Поїздки на великі відстані, буксирування важких причепів, рух в умовах бездоріжжя, наприклад, на будівельних майданчиках або в лісі, оперативні і рятувальні служби - у цих сферах найсучасніші дизельні двигуни користуються стійким попитом, і відмовитися від них неможливо».
Вихід на ринок альтернативних приводів відкладається настільки ж, наскільки затримується прийняття відповідних політичних, регуляторних та інфраструктурних нормативно-правових актів. Електромобілі повинні забезпечувати нульовий рівень викидів. «Якщо майже мільйон сервісних підприємств у Німеччині електрифікують свої автопарки, чи буде необхідна для їх функціонування електроенергія постачатися з екологічно чистих джерел?» - запитав пан Шольц. «На даному етапі перед новою енергетичною політикою постають серйозні виклики».


Підсумки
Загалом пан Шольц дивиться у майбутнє цілком оптимістично: «Кожне нове покоління моделей бренду Volkswagen Комерційні автомобілі буде включати варіант з електроприводом. Ми будемо і надалі активно розвивати напрямок комерційних автомобілів, здійснювати подальші заходи з інтернаціоналізації та послідовно використовувати технології майбутнього, щоб переконати нинішніх і майбутніх клієнтів марки у тому, що Volkswagen Комерційні автомобілі має найкращі рішення для їхнього бізнесу. Збільшення кількості замовлень в умовах стабільного економічного середовища свідчать про те, що 2018 фінансовий рік стане для бренду Volkswagen Комерційні автомобілі ще більш успішним, ніж 2017-й».