Volkswagen Комерційні автомобілі: зростання продажів бренду на 12,1% у січні

16.02.2017.

Ганновер, 16 лютого 2017 - бренд Volkswagen Комерційні автомобілі розпочав рік з приросту продажів на 12,1%. У січні клієнтам по всьому світу було передано 35000 автомобілів. Західна Європа залишається найбільшим ринком збуту з 24200 одиницями (+15,1%).

У січні 2017 у Німеччині клієнтам було передано 8800 автівок (+13,8%). Але і на інших ключових європейських ринках бренд Volkswagen Комерційні автомобілі також відмітив збільшення збуту: в Іспанії (до +29%, 1000 авто), Франції (до +27,9 %, 1600 авто) та Італії (до +10,5 %, 900 авто). У Великобританії було продано 2400 автомобілів бренду (-5,4%).

У Східній Європі також спостерігалося чітке зростання продажів: +12,3%, що означає 2600 автомобілів, переданих клієнтам.

Така ж тенденція була характерна і для інших регіонів: Північна Америка (+22,9%, 700 авто), Південна Америка (+17,8 %, 3600 авто), Африка (+9,5%, 900 авто), Азіатсько-Тихоокеанський регіон (+3,5%, 1400 авто). 

На Середньому Сході у січні був відмічений спад збуту (-24,7%, 1500 автомобілів).

Дані щодо продажів бренду у січні за модельними рядами:
13200 автомобілів модельного ряду Т (12400; +6,5 %)
13100 автомобілів модельного ряду Caddy (10300; +28,2 %)
6200 автомобілів модельного ряду Amarok (5700; +8,9 %)
2300 автомобілів модельного ряду Crafter (2800; -15,7 %)