Бренд Volkswagen Комерційні автомобілі передав клієнтам 430 800 автомобілів протягом усього 2015-го року

05.02.2016.

Ганновер, 8 січня 2016 року - Протягом 2015-го фінансового року Volkswagen Комерційні автомобілі передав 430 800 легких комерційних автомобілів клієнтам (у 2014-му році: 446 600 автомобілів; зменшення на 3,5%).

Модельний ряд Т з показниками продажу у 171 100 одиниць відзначився приростом на 1,4% (у 2014-му році: 168 700 одиниць), не дивлячись на зміну модельного ряду з п'ятої на шосту генерацію влітку 2015. Модельний ряд Crafter також продемонстрував зростання продажів - 50 400 передач клієнтам (у 2014-му - 49 200).  

132 900 одиниць Caddy було передано клієнтам (у 2014-му: 148 900 - зменшення на  10,8%). Падіння поставок припадає на затримки, викликані випуском нової генерації. Продажі моделі Amarok знизилися на нестабільному ринку Південної Америки і Бразилії, зокрема, до 76 500 одиниць (у 2014-му - 78 100; -2,1%).

Загалом, продажі у Західній Європі в минулому році знизилися на 2,5% - до 284 600 одиниць (у 2014-му - 292 000 одиниць). У Німеччині було передано 111 100 автомобілів з січня по грудень, що на 7,5% нижче, ніж минулого року (у 2014-му - 120 100). На ринку Іспаніі бренд зміцнив свої позиції і продажі зросли на 17,6% - до 10 500 одиниць (у 2014-му - 8 900), у Великобританії - на 4,7% - до 47 300 автомобілів (у 2014-му - 45 200 автомобілів).

У Східній Європі бренд показав зменшення продажів - 31 200 автомобілів продано (що на 17,3% менше, ніж торік, у 2014-му - 37 700). Показники на Середньому Сході, навпаки, зросли на 26,7% - до 34 700 автомобілів (у 2014-му - 27 400). На зростаючому ринку Туреччини було продано 31 700 легких комерційних автомобілів, що на 31,8% більше, ніж у попередньому році (у 2014-му - 24 000 автомобілів). 

У Південній Америці кількість автомобілів, проданих брендом, знизилася на 7,5% - до 34 100 автомобілів ( у 2014-му - 36 900 автомобілів). На найбільшому локальному ринку Бразилії було продано 10 800 одиниць (у 2014-му - 16 900; -35,9%). Завдяки специфічному для країни міні-буму та зростаючій долі ринку в той же час, продажі на ринку Аргентини зросли на 19,0% - до 18 500 автомобілів (у 2014-му - 15 500).