За перші сім місяців 2016 року продажі бренду Volkswagen Комерційні автомобілі склали 273 300 одиниць

12.08.2016.

Ганновер, 11 серпня 2016 року - з січня по липень 2016 р. у всьому світі клієнтам було передано 273 300 комерційних автомобілів, що на 6,4 % більше, ніж за аналогічний період минулого року

У Західній Європі було реалізовано 188 400 автомобілів, що посприяло росту продажів на 9,2%. За перші сім місяців року в Німеччині клієнтам було передано 71 200 автомобілів (+7,6%). На ключових європейських ринках бренду вдалося зміцнити свої позиції: Іспанія (8 200 автомобілів та приріст у 33,3%), Франція (11 300 автомобілів та приріст у 18,1%), Італія (6 400 автомобілів та приріст у 32,6%). У Східній Європі Volkswagen Комерційні автомобілі також перевищили показники продажів минулого року за аналогічний період (на 12,5%), передавши клієнтам 19 300 автомобілів.

Брем Шот, член правління бренду Volkswagen Комерційні автомобілі, відповідальний за збут та маркетинг, зазначив: «Європейські ринки, а також модельні ряди Т і Caddy посприяли збільшенню наших продажів. Ринки Ближнього Сходу, Південної Америки, Африки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону все ще залишаються викликом для нас.»

У зв'язку зі складною політичною та економічною ситуацією у Південній Америці був відзначений спад продажів на 2,1% ( 20 700 автомобілів). У Бразилії (-2,4%, 5 200 автомобілів), Африці (-6,5%, 8 600 автомобілів), Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (-4,5%, 12 800 автомобілів) та на Ближньому Сході (-3,8%, 19 100 автомобілів) також відбулося зменшення кількості передач автомобілів клієнтам. Натомість в Аргентині вдалося збільшити обсяги збуту на 12,8%, реалізувавши 12 300 автомобілів.

Результати світових продажів за модельними рядами:

- 114 800 автомобілів модельного ряду Т (102.700; +11,8 %)
- 90 200 автомобілів модельного ряду Caddy (83.800; +7,7 %)
- 41 400 автомобілів модельного ряду Amarok (42.800; -3,2 %)
- 26 900 автомобілів модельного ряду Crafter (27.700; -2,8 %)