Меню
Закрити меню
Закрити

11.6.2021

Дуже мало сучасних транспортних засобів мають культовий статус. Одним із них є мінівен під назвою Multivan. Volkswagen Комерційні автомобілі представляє світову прем'єру наступного покоління цього бестселера, побудованого на основі цілковито нової концепції. Новий Bulli вперше створений на базі модульної платформи MQB. Тим самим із точки зору технологій він здійснив справжній квантовий стрибок: віднині крім звичних нам двигунів, доступний також plug-in hybrid. Завдяки цьому Multivan може тимчасово перетворюватися на автомобіль із нульовим рівнем викидів. Крім того, лінійка моделей вперше отримала нові найсучасніші системи допомоги водію, технології керування та мультимедійні системи.

Унікальний генотип Bulli вдосконалювався на всіх етапах його еволюції: це єдиний мінівен, що випускається вже понад 70 років і з кожним поколінням набуває нових досконалих граней, наче діамант. Завдяки цьому одразу помітно, що новий Multivan є нащадком легендарного «Т1».

Cвітовою прем'єрою Bulli сьомого покоління компанія Volkswagen Комерційні автомобілі оголошує перехід у нову еру. Визначальними для цієї декади будуть шлях до електрифікації двигунів та  запровадження автоматизованого водіння. На цьому фоні модельний ряд Bulli в майбутньому буде розширено, він складатиметься з трьох «стовпів»: це лінійки Multivan і Transporter 6.1, а також повноцінні серійні версії ID.BUZZ, початок випуску якого запланований на 2022 рік. Кожен із цих «стовпів» відіграє фундаментальну роль: у формі Transporter і Caravelle модель T6.1 залишається експертом у сфері комерційного використання, а California й надалі буде культовим мікроавтобусом для кемпінгу. З виходом орієнтованого на стиль життя мінівена ID.BUZZ та вантажного фургона ID.BUZZ Cargo, чудово пристосованого до міського середовища, дві моделі з повністю електричним приводом у майбутньому підкорюватимуть нові сегменти. Водночас новий Multivan вже з цього року почне освоювати роль надзвичайно талановитого «майстра на всі руки» у версії Multivan eHybrid. Разом з тим, з огляду на вражаючий сукупний запас ходу цей мінівен чудово підходить для далеких подорожей. Крім того, багажний відсік об'ємом до 4053 л дозволяє з комфортом перевезти речі при переїзді або практично будь-яке спортивне оснащення, крім планерів та яхт. А завдяки можливості буксирування причепа масою до 2000 кг новий Multivan може перевезти і їх. Нове покоління Multivan з'явиться на ринку в другому півріччі поточного року.

Нульовий рівень викидів у поїздках - перший Multivan plug-in hybrid із заряджанням від мережі

Одним із найважливіших факторів при проектуванні нового Multivan, було створення автомобіля із системою plug-in hybrid із заряджанням від мережі. Причина полягає в тому, що тільки така система дає змогу одночасно забезпечити можливість руху в умовах міста з нульовим рівнем викидів та поїздки на великі відстані в поєднанні з низькою сукупною витратою пального. Назва Multivan із системою гібридного привода із заряджанням від мережі містить доповнення «eHybrid». Сукупна потужність електромотора з бензиновим турбодвигуном (TSI): 160 кВт / 218 к. с.

Завдяки літій-іонній акумуляторній батареї ємністю 13 кВт·год Multivan eHybrid здатен долати типові для повсякденних поїздок відстані у 50 км суто в режимі повністю електричного привода. Система plug-in hybrid  із заряджанням від мережі працює за таким принципом: за замовчанням Multivan eHybrid завжди рушає виключно в режимі електродвигуна і завдяки цьому здійснює короткі відстані без жодних викидів під час руху. Тільки на швидкості понад 130 км/год підключається економічний TSI.

3 чотирициліндрові двигуни - 2 бензинові з турбонаддувом і 1 дизельний

Водночас із версією, оснащеною системою plug-in hybrid із заряджанням від мережі, передньоприводний Multivan буде доступний у варіантах із двома різними чотирициліндровими турбодвигунами. Їх потужність становить 100 кВт / 136 к. с. та 150 кВт / 204 к. с. Крім того, в наступному році лінійку агрегатів поповнить чотирициліндровий турбодизель (TDI) потужністю 110 кВт / 150 к. с.

КПП - новий Multivan оснащується DSG у базовій комплектації

Стандартно всі версії авто оснащуються коробкою передач із дводисковим зчепленням (DSG). 6-ступенева DSG, якою оснащується версія eHybrid - коробка передач (DQ400E), спеціально розроблена для системи гібридного привода із заряджанням від мережі, що конструктивно являє собою єдине ціле з електромотором. У версіях із двигуном TSI та модифікації з двигуном TDI, яка буде доступна пізніше, використовується 7-ступенева коробка передач DSG. Уперше в лінійці Multivan електрична система перемикання передач: для цього передбачена невелика кнопка селектора DSG на передній панелі.

Напівавтоматизоване водіння - перший Bulli з асистентом водіння «IQ.DRIVE Travel Assist»

Кількість систем допомоги водію значно зросла. Загалом доступні понад 20 систем, кількість яких у конкретному автомобілі залежить від комплектації. До стандартного переліку систем, що завжди наявні на борту, належать Car2X (система попередження зіткнень), Front Assist із системою екстреного гальмування City Emergency Braking, система підтримки об'їзду з новим асистентом Turn-off Assist, система динамічного відображення дорожніх знаків Dynamic Road Sign Display, система утримання в межах смуги Lane Assist та круїз-контроль. До переліку нових, інноваційних систем належать асистент водіння «IQ.DRIVE Travel Assist», який забезпечує можливість напівавтоматизованого водіння на швидкості від 0 до 210 км/год. «IQ.DRIVE Travel Assist» об'єднав можливості нового адаптивного круїз-контролю ACC (контроль переміщення в поздовжньому напрямку) та системи Lane Assist (контроль переміщення в поперечному напрямку) у складі нової системи, яка значно полегшує керування та підвищує безпеку під час поїздок на середні й великі відстані.

Харизматичний екстер'єр - генотип найвідомішого у світі багатоцільового мікроавтобуса

Це «поза всяким сумнівом Multivan» але із новим дизайном. Він залишився унікальним, оскільки історія походження лінійки моделей є унікальною. «Новий Multivan зберіг безпомилково впізнавані гени найвідомішого у світі дизайну мікроавтобуса, - говорить головний дизайнер Volkswagen Комерційні автомобілі Альберт Кірцінгер (Albert Kirzinger). Цілком очевидно, що ДНК попередника зіграла ключову роль у визначенні обрисів дизайну нового Multivan». Пан Кірцінгер продовжує: «Зробивши великий крок уперед, ми вдосконалили безпомилково впізнаваний характер цього культового автомобіля, зберігши традиційні для лінійки Bulli риси. Наприклад, ми свідомо використали характерну горизонтальну лінію у дизайні кузова». У новому Multivan, починаючи з комплектації «Style», ця характерна лінія виділена за допомогою хромованого декору. Контраст хрому і кольору завжди приковує до себе погляди.

Ефектні пропорції - збільшені колісна база, ширина й довжина

Пропорції нового Multivan свідчать про зміни. У порівнянні з попередником базова версія стала довшою та ширшою. При цьому компанія Volkswagen Комерційні автомобілі значно зменшила висоту, хоча простір над головою лишився практично незмінним, а з новим панорамним скляним дахом - навіть збільшився. Якщо конкретно, ширина нового Multivan без урахування опційних дзеркал з електроприводом складання становить 1941 мм (+37 мм у порівнянні з Multivan 6.1), довжина - 4973 мм (+69 мм), а висота сягає 1903 мм (-47 мм). Довжина колісної бази становить 3124 мм (+124 мм). Multivan також доступний у довгій версії. З ідентичною колісною базою його довжина від бампера до бампера становить 5173 мм, або на 131 мм більше за попередника.

 Нові функції: Автоматичне відкривання та інтерактивне освітлення

Кузов Multivan вирізняється не лише новим дизайном, але й переосмисленою концепцією технічного оснащення. Наприклад, відтепер уперше в лінійці Bulli кришку багажного відсіку з електроприводом можна відкривати з використанням функції керування за допомогою жестів («Easy open & close») простим рухом ноги. Таку ж нову функцію відтепер підтримують зсувні двері з електроприводом у базовій комплектації від версії «Style» і вище. Для версій «Multivan» і «Life», що в базовій комплектації оснащуються двома зсувними дверима з ручним керуванням («Life» оснащена механізмом доведення зсувних дверей та кришки багажного відсіку) функція керування за допомогою жестів доступна в якості опції. Зсувні двері з електроприводом також можна відкрити ззовні рухом ноги за допомогою «Easy open». Зсередини ці двері можна відкривати та закривати за допомогою відповідних кнопок на ручках або кнопок на передній панелі праворуч від мультимедійної системи.

Ще одна новинка в переліку оснащення Multivan - інтерактивне освітлення «IQ.LIGHT - LED Matrix Headlights», яке теж можна замовити як опцію в якості альтернативи до стандартних світлодіодних фар головного світла. До переліку функцій «IQ.LIGHT - LED matrix headlights» входить система керування дальнім світлом Dynamic Light Assist (постійне дальнє світло без засліплення водіїв зустрічного транспорту) та система динамічного освітлення поворотів (точне освітлення траєкторії входження в поворот). Система «IQ,LIGHT - LED matrix headlights» має ще одну нову особливість: це підсвічувана світлодіодна бокова планка в решітці радіатора, що виступає додатковим елементом денних ходових вогнів. Підсвічувана планка решітки радіатора входить до стандартного оснащення комплектації «Style». Крім того, в базовій комплектації всі нові моделі Multivan оснащуються світлодіодними задніми ліхтарями.

Інтер'єр Multivan - як ніколи широкі можливості для персоналізації та ще більше цифрових технологій

Перше покоління Multivan завжди впливало на концепцію інтер'єру наступних моделей. Не став винятком і новий Multivan: у автомобілі двигун розташовувався ззаду, а не спереду, як у Т4 й подальших поколіннях. У результаті Т3 вирізнявся дуже короткими передніми звисами. Завдяки цьому водій Т3 почувався так, наче сидить на передній осі. У результаті переходу на двигун із переднім розташуванням у Т4 та з міркувань безпеки з кожним подальшим поколінням передня частина ставала дещо довшою, а водій, відповідно, зміщувався назад. Разом з тим, типова для Multivan посадка зберігалась. Завжди. Те ж саме стосується й нової моделі: висока посадка викликає відчуття зміщення вперед, але при цьому рівень безпеки став вищим, ніж раніше.

Як і екстер'єр, інтер'єр створили «з чистого аркуша». Перелік змін включає передню панель, яка відтепер являє собою ергономічний, продуманий та взаємозв'язаний ландшафт із дисплеїв. У базовій комплектації її оснащення включає цифрову панель приладів «Digital Cockpit» та мультимедійну систему «Ready 2 Discover». Завжди інтегровані: онлайн-сервіси «We Connect» та «We Connect Plus» (останній - протягом обмеженого періоду, який можна продовжити на платній основі). Більшість блоків керування замінили на цифрові сенсорні перемикачі та кнопки. Важливий аспект полягає в тому, що Volkswagen Комерційні автомобілі планомірно використовує і цифрові технології для подальшого удосконалення традиційної для Bulli зручності повсякденного використання. Одним із прикладів є прохід, через який можна дістатися задньої частини салону: у Multivan ніколи не буде стандартної центральної консолі, що простирається вздовж салону, адже консоль унеможливить використання зручного, важливого і звичного способу дістатися задньої частини. Саме з цієї причини в новому Multivan центральна консоль також відсутня. Замість цього, як вже згадувалося вище, автомобіль вперше отримав цифровий селектор електронної системи перемикання передач наявної у стандартній комплектації коробки передач із дводисковим зчепленням, який займає менше місця. Для керування стоянковим гальмом також використовується електроніка. Ці два рішення дозволили вивільнити додатковий простір у проході між сидіннями водія та переднього пасажира.

Нова система напрямних - легші задні сидіння та універсальний столик-трансформер

Хоча досі в Multivan центральної консолі й не було, зберігати речі в її відсіках дуже зручно. Як і в столику у задній частині салону, що пропонувався для всіх поколінь Multivan донині. Саме тому компанія Volkswagen Комерційні автомобілі просто модернізувала й об'єднала їх. У результаті вийшов багатофункціональний столик, інтегрований до системи напрямних сидінь, конструкцію якої теж змінили. Завдяки інноваційній системі фіксації цей багатофункціональний елемент можна використовувати як центральну консоль між сидінням водія та переднього пасажира, а також як розкладний столик із підставками для напоїв та відсіками для речей на другому чи третьому ряду сидінь.

Multivan є символом майстерного використання простору. І завжди був. У новому Multivan цей простір можна використовувати краще, ніж досі.        

 *Модель ще не надійшла до продажу. Дана інформація не є публічною офертою та надана із метою ознайомлення.

Уппс!
Здається, ваш бразуер застарів. Наш веб-сайт може працювати не оптимально. Більшість браузерів (крім MS Internet Explorer 11 і старші версії) працюють без проблем.

Прийшов час оновити веб-браузер!
Остання версія браузера забезпечить Вам кращий досвід будь-де в інтернеті.

Всього найкращого,
Ваша команда Volkswagen